Καταναλωτικά Προϊόντα

Καταναλωτικά Προϊόντα

Βελτίωση Οργάνωσης με Καινοτόμες Λύσεις που Παρέχουν Ασυναγώνιστες Εμπειρίες για τον Καταναλωτή

Η βιομηχανία FMCG βασίζεται σημαντικά στην τεχνολογία επιτρέποντας την απρόσκοπτη/συνεχή ροή της διαδικασίας παραγωγής, τη βελτιωμένη διαχείριση της αλυσίδας εφοδιασμού και την ενισχυμένη εμπειρία του καταναλωτή.

Επομένως, αποτελεί ένα ουσιώδες και αναπόσπαστο συστατικό για τη βιομηχανία, και οι εταιρείες που μπορούν να την αντιληφθούν και να την αξιοποιήσουν αποτελεσματικά, θα είναι καλύτερα τοποθετημένες για μακροπρόθεσμη επιτυχία.

Προκλήσεις του Κλάδου

Εκτέλεση λιανικής

Αυτοματοποίηση πωλήσεων

Υψηλά ανταγωνιστικό περιβάλλον αγοράς

Αυξανόμενη ζήτηση καταναλωτών

Solutions

Rise with SAP

Αποφασίστε και ανταποκριθείτε καλύτερα στους πελάτες μέσω της απόκτησης πλήρους ορατότητας στις λειτουργίες προϊόντων καταναλωτή, από την αλυσίδα εφοδιασμού έως τη δέσμευση (‘engagement’) του πελάτη.

SAP SuccessFactors

Ενδυναμώστε το ανθρώπινο σας δυναμικό με τα πιο καινοτόμα εργαλεία και μετρήστε την ικανοποίηση των εργαζομένων καθώς και τη δέσμευσή τους στα tasks που υλοποιούν.

SAC Planning

Λάβετε γρήγορες και ενημερωμένες αποφάσεις: Το SAC Planning βελτιώνει την ακρίβεια των αναφορών δεδομένων, χρησιμοποιεί τη μηχανική μάθηση για να προβλέπει την ανάπτυξη, παρακολουθεί τα μετρικά των εσόδων και αξιολογεί την απόδοση επιστροφής επένδυσης στο μάρκετινγκ (‘return on investment’) , μεταξύ άλλων λειτουργιών.

SAP BTP

Εξελίξτε τις εμπειρίες των πελατών με το SAP BTP: α) παρέχει μια ενοποιημένη εμπειρία, β) ενισχύει τα επιχειρηματικά αποτελέσματα που μια οργάνωση μπορεί να επιτύχει.

Microsoft Dynamics 365

Επωφεληθείτε από τις ασφαλείς προγνώσεις του Dynamics 365 καθώς η ψαλίδα μεταξύ της τεχνολογίας και της επιχείρησης μειώνεται, επιτρέποντας στην οργάνωσή σας να διασφαλίσει την έγκαιρη παράδοση των σωστών προϊόντων.

Salesforce

Επικοινωνήστε απευθείας με τους πελάτες σας καθώς η Salesforce δίνει στους πελάτες πρόσβαση στις πληροφορίες του λογαριασμού τους. Η οργάνωσή σας μπορεί επίσης να δημιουργήσει εμπειρίες πολλαπλών καναλιών ενεργοποιώντας τους πελάτες να ανακτήσουν πληροφορίες μέσω τόσο διαδικτύου όσο και καταστημάτων.